woensdag 18 mei 2011

L'oréal Paris Quad Pro

2 weken terug waren er bij ons in dorp allemaal leuke aanbiedingen bij Van Beem. Zo ook, op elk 2e L'oréal artikel 50% korting. Ik heb toen de L'oréal Paris Quad Pro gekocht. De L'oréal Quad Pro is speciaal gemaakt zodat hij het beste in je ogen naar voren haalt. Voor elke kleur ogen is een speciaal palletje gemaakt. Ik heb het palletje 316 Laetitia Casta, speciaal voor grijze ogen.


Zo ziet het doosje eruit. Het heeft 4 verschillende kleuren een paarse met een grijze ondertoon. Een bruine met een grijze ondertoon. Een licht roze en een witte highlighter.

Er staat op elke oogschaduw staat een nummer en op de achterkant staat waar je welke oogschaduw moet gebruiken. Het is heel simpel. Nummer 1 gebruik je tegen je ooglid aan, nummer 2 in je acadeboog, nummer 3 op je wenkbrauwbot en nummer 4 in je ooghoek en tegen je wenkbrauw aan.

Hier staat duidelijk uitgelegt, met een plaatje waar welke oogschaduw hoort.


De kleuren zijn mooi gepigmenteerd en erg shimmery. Ik vind deze look te shimmery voor overdag, dus ik zou hem eerder dragen naar een feestje of speciale gelegenheid. Maar er zijn mensen die er natuurlijk wel van houden om een shimmer-look overdag te dragen.


Links is de highlighter en dan loopt hij af van de kleuren 3 t/m 1.

Het palletje kost € 14,99, ik vind het een mooi en simpel palletje. Het is duidelijk, mooie gepigmenteerde kleurtjes en het geeft een mooie shimmery nude look. Ik ben er erg blij mee!

xxxxx,
Tessa

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zon fan van bloggen bent! Ik ben zelf ook al een hele tijd fan. Je hebt een leuke blog, ik wens je veel geluk en ik zal vakker langs komen, leuk dat je tessa heet, ik ben tess.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, wat een leuk artikel! Ik ben zelf ook groot blogfan. Ik heb 't een tijdje laten zitten, maar nu heb ik een nieuwe camera, kan ik betere foto's maken en heb ik gelijk meer motivatie :D Ik vind je blog leuk, ik ga 'm volgen en ik zal er regelmatig op kijken! Surf je ook 'ns bij mij langs?

    x Paulette
    www.just-a-girl.tk

    BeantwoordenVerwijderen