donderdag 19 mei 2011

FOTD L'Oréal Paris Quad Pro

Gisteren postte ik een artikeltje over de L'oréal Quad Pro, die ik 2 weken geleden gekocht heb. Daar hoorde naar mijn idee natuurlijk ook een look bij. Ik heb hier de look gemaakt met het palletje en eentje met een kleine variatie daarop! Ik vind best spannend om mijn eerste look online te zetten, dus ik ben ontzettend benieuwd wat jullie ervan vinden!


Dit is het palletje dat ik gebruikt heb. De L'oréal Quad Pro in kleur 316 Laetitia Casta, speciaal voor grijze ogen.

Daarnaast heb ik deze producten ook gebruikt. De Match perfection Highlighter en Concealer van Rimmel. Ik heb deze net onder mijn wenkbrauw gebruikt. Ik vind hij mooi werkt, het geeft een natuurlijk highlight effect. Mijn wenkbrauw bot toont iets lichter en daarnaast waren mijn wenkbrauwen niet goed geëpileerd. Door dit te gebruiken, krijg je ondanks de verdwaalde haartjes, toch een redelijk strakke wenkbrauw. De andere 2 producten zijn een oogschaduwbasis en een wenkbrauwgel, beide van de Hema.






Dit was het resultaat. Ik vind het een mooie shimmery look. Hij is prima te dragen overdag, en geeft een prachtig effect in de zon. Ik hou zelf niet van shimmer-looks overdag, maar ik moet toegeven dat ik deze wel erg mooi vindt. Toch hou ik wel van iets meer diepte in mijn oog, en omdat ik deze look een klein beetje flets vindt heb ik er een kleine variatie opgemaakt.

Ik heb met mijn 28 neutral pallet mijn crease aangezet en uitgevaagd met een fluffy kwast naar boven. Ik gebruikte hiervoor van rechts de bruine kleur (2e van onder). Dit is ook een shimmery oogschaduw. Aan de onderkant van mijn oog heb ik net onder mijn waterlijn de paarse kleur (nummer 1) uit het L'oréal Quad Pro pallet gedaan. Een dun subtiel lijntje met daaroverheen een dun bruin oogpotlood streepje. En daarna even uitvagen met een wattenstaafje.



Dit is het resultaat. Ik vind dat dit net even iets meer pit heeft en mijn ogen net iets mooier uitkomen.

Wat vinden jullie van deze look? Ik ben heel erg benieuwd omdat dit mijn eerste look is die ik maak voor jullie! Welke look vinden jullie mooier?

xxxx,
Tessa






2 opmerkingen:

  1. ahh, wat leuk, ik ga dat pallete ook kopen. Het is echt een leuke ooglook, je hebt ook hele mooie ogen als ik eerlijk mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen