dinsdag 17 mei 2011

Born Today

Stiekem ben ik er best wel een beetje blij mee; mijn eigen blog!
Ik ben sinds een half jaartje helemaal blog-fan, ik volg ook trouw een aantal
andere bloggers. Ik vond bloggen steeds leuker en ik hield me er steeds meer mee bezig. Na een aantal keer overwogen te hebben om zelf een blog te starten, heb ik het nu echt gedaan. Mijn eigen blog is geboren, en wel vandaag!


Ik ben van plan op deze blog mijn 'beauty en fashion-life' bij te houden.
Stukjes schrijven over producten die ik te gek vind, en natuurlijk ook
die ik minder fijn vind. Meningen, hoe ik dingen gebruik, nieuwtjes,
shopblogs, leuke kledingcombinaties om te dragen,
kortom alles wat met beauty en fashion te maken heeft!

Laat vooral je comments en tips achter,
en hopelijk vinden jullie het leuk!

xxxx,
Tessa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten